Sök på sidan

Tilaus- ja toimitusehdot

Lasi-Huolto Lund Oy (Y-tunnus 0306329-3) myy tuotteita lund.fi-verkkokaupan kautta kuluttajille ja yrityksille. Seuraavia tilaus- ja toimitusehtoja sovelletaan kaikkiin tapahtumiin verkkokaupassa.

1. Tilaaminen

Kun tilaat verkkokaupastamme, rekisteröidyt asiakkaaksi tietokantaamme. Tilauksen käsittelemiseen tarvitsemme henkilötietojasi (nimi, osoite, toimitusosoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite). Katso erillistä Tietosuojaselostetta saadaksesi lisätietoja siitä, miten henkilötietosi käsitellään.

Tilaaminen www.lund.fi:n sivuilta velvoittaa sinun olevan 18 vuotta täyttänyt. Mikäli olet alle 18-vuotias, tarvitsemme vanhempien suostumuksen tilaukseen. Vanhempi voi aina peruuttaa tilauksen, mikäli ilmenee, että lapsi tai alle 18-vuotias on tehnyt tilauksen ilman vanhempien suostumusta.

Huomathan: Verkkokaupan vähimmäisveloitus on 10€ (toimituskulu ei mukaan laskettuna). Jos loppusumma on rajan alle, verkkokauppa veloittaa 10 euroa + toimituskulut

Tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli et saa tilausvahvistusta, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen lasi-huolto@lund.fi tai puhelimitse 06-724 5077.

2. Hinnat

Verkkokaupan hinnat sisältävät alv:n 24 %, mutta ei toimituskulua. Hinnat koskevat vain ostoja verkkokaupasta. Toimitusmaksu näkyy, kun valitset toimitustavan kassalla.

Teknisiä vikoja hinnoittelussa: Hinnoittelussa ollessa itsestään selviä vikoja, eli sellaisia vikoja, jota asiakkaan on itse ymmärrettävä ovat vääriä, Lasi-Huolto Lund voi viitata inhimilliseen vahinkoon tai tekniseen vikaan. Esimerkiksi siinä tapauksessa, kun 20 euron tuote myydään 20 sentillä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

3. Maksuehdot

Maksu suoritetaan turvallisesti Paytrailin SSL-suojatun e-maksupalvelun kautta. Sinun on oltava pankkiasiakkaana ja käyttää internetpankin tunnuksia tai käytössäsi on oltava voimassa oleva maksukortti voidaksesi tehdä tilauksen. Kaikki verkkokaupassa tehdyt ostokset on maksettava viipymättä tilauksen yhteydessä.

Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme.

4. Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

5. Toimitus

Tilaus toimitetaan rahtipalveluilla/postitse tilauksen koon mukaan. Tilaus toimitetaan noin 3–10 päivän päästä tilauksesta. Mikäli tilaat kaksi tuotetta tai useamman tuotteen, voidaan toimitus jakaa useampiin toimituksiin. Toimitusten jakaminen ei aiheuta asiakkaalle lisäkustannuksia.

Toimitusmaksu riippuu tuotteesta, yleensä 10–25 euroa. Toimitusmaksu näkyy ostoskorissa, kun olet valinnut toimitustavan.

Toimitamme tilaukset vain Suomeen.

6. Katumis- ja palautusoikeus

Lasi-Huolto Lund seuraa kuluttajansuojalakia ja kuluttaja-asiamiehen määräyksiä koskien e-kauppaa. Sinulla on oikeus 14 päivän sisällä palauttaa postitse toimitetun tuotteen ja saada ostossumman takaisin. Lasi-Huolto Lund maksaa palautuksen postimaksun.

Katumisoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä jälleenmyyntikelpoisia tuotteita. Tilausta ei voida purkaa, jos tuotteessa näy selkeitä käytön jälkiä.

Palautusoikeus ei koske määrämittaan sahattuja tuotteita (akryylilevyjä, peilejä, kehyksiä). Asiakkaan antamien mittojen mukaan tehty tuote ei voida myydä eteenpäin. Asiakas vastaa annettujen mittojen oikeellisuudesta.
» Kuluttajasuojalain 6. kapittelin 16. § kertoo lisää peruuttamisoikeuden rajoituksista

Huom! Hyväksyttävä toleranssi tuotteissa: +/- 2 mm pituudessa ja +/- 2 mm leveydessä.

Vahingoittunut tuote

Jos saat tuotteen, joka on vahingoittunut kuljetuksen aikana, tai olet saanut väärän tuotteen, sinua pyydetään palauttamaan vahingoittunut pakkaus ja tuote viipymättä sekä tekemään ilmoituksen kuljetuspalvelulle. Ilmoita myös 14 päivän sisällä, jos tuote on kadonnut kuljetuksessa.

On aina erittäin tärkeää katsoa tuotteen kunto ennen käyttöönottoa. Pyydämme lähettämään kuvan/kuvia ja vastaanottopäivän sähköpostitse, lasi-huolto@lund.fi viimeistään 14 päivän kuluessa.

Palautus

Lähettäessäsi tuotteen takaisin, käytä aina tuotteen toimituspakkausta tai vastaavaa pakkausta, joka suojaa tuotetta tyydyttävällä tavalla. (Asiakas on vastuussa paketista koko palautuksen ajan.) Tuotteet voi palauttaa joko postin maksuttomalla asiakaspalautuksella tai henkilökohtaisesti myymäläämme Pietarsaaressa. Lasi-Huolto Lund vastaa palautuskustannuksista, kun palautus on tehty ohjeidemme mukaisesti Postin asiakaspalautuspalvelun kautta.

Ostossumman palautus: Ostossumman palautus voi kestää vähintään 1-2 viikkoa. Ellei ostossumman palautus tapahtuu määritetyn ajan sisällä, ota heti yhteyttä meihin.

7. Reklamaatio

Kuluttajasuojalain mukaan sinulla on verkkokaupassa 24 kuukauden reklamaatio-oikeus. Tämä tarkoittaa, että riippuen asianomaisesta tilanteesta voit saada joko tavaran korjattua, vaihdettua, rahat takaisin tai hinnanalennusta.

Reklamaatio-oikeus koskee ainoastaan piileviä vihreitä. Jos tuotteen virhe on näkyvä, reklamaatio tulee tehdä viipymättä, ja kahden kuukauden kuluessa sen havaitsemisesta. Kuluminen, kova käsittely tai virheellinen käyttö, hoito tai pesu eivät kuulu reklamaation piiriin.

Jos tuote vioittuu ennen reklamaatioajan umpeutumista, yritämme korjata ongelman korjaamalla tuotteen. Kuluttaja voi vaatia tuotteen vaihtoa, jos kustannukset eivät ole kohtuuttomat korjaukseen verrattuna.

Lähetä meille sähköpostiviesti, jossa ilmoitat tilausnumeron ja kuvailet ongelmaa. Kun lähetät tuotteen meille, muista liittää mukaan kopio lähetteestä, jonka sait tuotteiden mukana, sekä yksityiskohtainen selvitys viasta tai puutteesta, joka on reklamaation kannalta olennainen. Käsittelyaika on yleensä 1-4 viikkoa vastaanottamisesta.

Hyvitämme aiheellisesta reklamaatiosta aiheutuvat kohtuulliset palautuskulut. Palautettava tuote tulee aina pakata asianmukaisesti. Muista pyytää kuitti palautuslähetyksestäsi, jotta voimme hyvittää sinulle lähetyskustannukset. Huom! Emme vastaanota paketteja postiennakolla tms.

Huom! Hyväksyttävä toleranssi tuotteissa: +/- 2 mm pituudessa ja +/- 2 mm leveydessä.

8. Yhteystiedot

Lasi-Huolto Lund
Jaakonkatu 11
68600 Pietarsaari

puh. 06 724 5077
lasi-huolto@lund.fi

LUND_logo.png

Ota yhteyttä!

Lasi-Huolto Lund

Jaakonkatu 11

68600 Pietarsaari

puh. 06 7245077

lasi-huolto(a)lund.fi

Tule käymään!

Myymälä on auki

arkisin klo 8-17
lauantaisin klo 10-14
Kesäkuu-Elokuu lauantait suljettu

» Löydä meidät kartasta!